2 de febr. 2015

Benvinguda a les nostres vides ÈNIA



Feliç entrada al mes de Febrer i inici de setmana a tots!

Després d'uns dies desconnexió de les xarxes socials, on les novetats, l'adaptació i els aprenentatges han estat els protagonistes dels nostres dies, tenia moltes ganes de poder penjar el post d'avui. 

Tinc infinites coses per compartir amb vosaltres, però ho aniré fent poc a poc per poder anar gaudint junts dels regals que m'ha brindat la naturalesa durant tot aquest temps i que espero que us puguin ajudar.

El post d'avui serà breu, però intens. 
L'escric des de el més profund del meu cor amb tot l'amor i està dedicat a la persona que em fa feliç dia a dia, que va acompanyar-me en el moment més dur que he viscut fins ara,  i que avui és el seu aniversari: 
al meu marit Albert.

Just avui fa onze dies em vaig convertir amb mare per primer cop. 
L'Ènia va arribar a les nostres vides el dijous 22 de Gener a mig matí després d'un llarg i esgotador part. 
Des de l'instant que vaig posar el primer peu a la sala de parts, les lliçons i els aprenentatges van instaurar-se de forma ràpida i sorprenent a la meva vida, i amb la seva arribada es va obrir nou món davant meu. 

Quan ens van confirmar que estava embarassada vaig intentar prendre consciència del que suposaria tot aquest procés per tal de poder-lo viure intensament i vaig decidir que les essències florals serien les meves companyes d'aquest especial viatge: el viatge de donar VIDA.
Gràcies a elles, si miro enrere, puc dir que moltíssimes coses han canviat a la meva vida. 
( Poc a poc en posteriors posts us aniré explicant trossets d'aquesta experiència tant especial).

Avui vull només vull compartir alguns dels aprenentatges que les 29 hores de part m'han brindat i em fan sentir orgullosa cada cop que hi penso i hi reflexiono sobre cadascún d'ells.

Gràcies al meu part he après:

* Que sóc més forta del que em pensava
* Que el meu cos és increïble. Des de l'esgotador treball que ha hagut de fer per portar a l'Ènia en aquest món, fins al procés de recuperació tant dolorosa (en el meu cas), que ha estat sorprenent. Hauríem de donar gràcies cada dia al nostre cos per tot l'esforç fet i tractar-lo amb el major dels respectes.
* Que el meu marit i jo som un equip perfecte. Ell és motor de la meva vida. Ell em sosté, em protegeix, m'empeny i m'anima al llarg de cada pas del camí.
* Que no existeix cap embaràs, part ni postpart igual. Els consells mels reservo exclusivament per mi, i prefereixo ajudar a les futures mares des de l'escolta sincera, propera i el respecte per a la seva intuïció. És el millor regal que et poden fer.
* Que esdevenir mare, és sens dubte és un privilegi, un regal, un aprenentatge continu i vital, un creixementuna oportunitat per reconciliar-nos, una oportunitat per entendre'ns, una oportunitat per tancar ferides, per sanar...

Se m'omplen els ulls de llàgrimes recordant el llarg i dur que va ser el part, però són llàgrimes de felicitat, alegria absoluta i amor.

Esdevenir mare, per a mi, ha estat un gran regal.

I per acabar, vull dedicar les paraules d'aquest post tant especial a tu Albert:

Felicitats carinyo per aquests 31 anys que arriben en un instant tant especial de les nostres vides.
Jo sempre he sigut de números imparells, però les dues persones més importants de la meva vida heu vingut amb el número 2 sota el braç marcat pel vostre dia de naixement, així que hauré d'afegir-lo a la meva llista de "coses especials de la vida".
Gràcies per ajudar-me tant en el moment de l'arribada de la nostra filla, per estar allí al meu costat en tot moment, per abraçar-me quan les forces s'esgotaven, per les carícies que em feies quan els dolors podien amb mi, per parlar-me amb la mirada quan jo no et podia respondre, per posar-me la música en aquell instant tant especial que tant ho necessitava, per donar-me les flors quan el meu cos i ment ho demanaven a crits, per fer la mateixa força que jo per ajudar a sortir a l'Ènia, i sobretot per fer-me sentir que hem creat a una família des de l'amor més sincer i profund.
Aquest any comença una nova etapa a les nostres vides que afegirem al nostre llibre de la història d'amor més preciosa que s'ha escrit mai.
T'estimo moltíssim!!!
Que aquest any ens pugui regalar milers d'estones de CEL al costat de la nostra petita!

Fins la propera estona de CEL a tu Albert i a tots vosaltres!

Petonets!!!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada