23 de des. 2014

Benvingut fred hivern

Bon dia i bona setmana de festes a tots!

Sembla que ja es comença a instaurar aquell fred tant característic que ens recorda que ha arribat un nou Nadal! 
Els que ja em coneixeu, sabeu que els tes i les infusions m'encanten.
Jo els acostumo a prendre durant tot l'any, ja que no prenc cafè, però durant l'hivern és quan més m'agrada gaudir de les seves propietats mentre m'acompanyen de forma càlida en molts instants del meu dia a dia.


Al post d'avui, us deixo un enllaç AQUÍ  on de forma molt clara i dolça, la pàgina de L'aura ens apropa a les principals propietats dels tes i les infusions més conegudes.

L'aura és un espai situat a Manlleu on hi trobareu tot tipus de  productes ecològics: alimentació, begudes, cosmètica natural... Però sobretot l'amor i passió per una manera de veure i viure la vida molt conscient.

Darrere d'aquest bonic projecte hi ha la Laura, una noia que s'ha creuat al meu camí de forma inesperada, i que espero que el destí algun dia ens regali l'oportunitat de coincidir i poder compartir juntes una estona d'autobús en el seu viatge que fa 10 anys va decidir iniciar.
Laura, desde aquí et dono la meva més sincera enhorabona per tirar endavant dia a dia aquest projecte tan especial i màgic.

Si voleu saber més sobre tot el seu treball, no us perdeu el seu blog, on podreu estar al dia de interessants esdeveniments, receptes, teràpies i remeis naturals que us encantaran!

Que tingueu un feliç i càlid dimarts!

Petonets i fins la propera estona de cel!














Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada