31 de des. 2014

La màgia de tancar l'any






Sempre m'ha agradat la sensació de compte enrere que ens regala el dia 31 de desembre any rere any...

Aquest 2014, ha sigut un any molt diferent dels darrers 30 anys de la meva vida.
Un any ple de canvis.
Un any on he començat, de nou, un camí dins del meu gran camí, on he après a escoltar-me, respectar-me, a ser valenta, a fer el que sento, a guiar i deixar-me guiar. 

Un any on tinc molts motius per estar-li agraïda:
Per regalar-me l'oportunitat de viure l'experiència de gestar durant nou mesos dins meu a una personeta fruit del dolç amor entre la meva parella i jo, per connectar-me a les meves arrels i recordar-me qui sóc quan he estat amb la meva família, per fer-me sentir reconfortada quan he compartit grans instants amb els amics de sempre, per recordar-me que la vida mai et deix de sorprendre creuant al meu camí persones increïbles, i per l'amor i l'agraïment rebut de totes les famílies que he acompanyat i m'han acompanyat al llarg d'aquests darrers 365 dies.

Gràcies a tothom que durant aquest darrer any m'ha acompanya't desde la sincera confiança, escolta't desde el silenci net de prejudici i m'ha anima't a seguir endavant desde l'amor incondicional.
En definitiva, que m'estima i em deixa que l'estimi a la meva, a la seva, manera.

GRÀCIES

Tanco el 2014 amb una abraçada plena d'amor i agraïment i obro el 2015 amb l'esperança de seguir creixent, aprenent i estimant.

Que aquest 2015 us obri tots aquells camins que us ajudin a ser feliços i vingui carregat de grans estones de CEL per tots vosaltres!






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada