19 de des. 2014

Compte enrere per tancar l'any





Ens queden menys de dues setmanes per tancar aquest 2014, i el compte enrere comença a intensificar les nostres agendes.

El mes de Desembre ens marca el tancament d'un cicle. Vivim els dies de forma intensa amb acumulació de feina i compromisos que la majoria de cops son difícils de posposar: exàmens finals, tancament d'objectius a les empreses, els nens que acaben l'escola, sopars amb companys de feina, les compres de Nadal, aglomeracions a les botigues...

Durant aquest mes s'instal·la en nosaltres la sensació constant de viure a contrarellotge.

Com us sentiu? I els vostres nivells d'energia com estan? Començeu a sentir-vos cansats i saturats?

Pels que sentiu que les vostres energies estan minvant us proposo tres remeis florals que són de gran ajuda pel nostre cos, ment i emocions durant aquesta recta final d'any:

ELM
Com em sento?
- Cansat, estressat i desbordat.
- Em costa delegar i demanar ajuda.
- Carrego una motxilla plena de responsabilitats difícils de poder assumir.
- Porto desordre en l'horari de les menjades.
- Acostumo a dormir poc i malament.

HORNBEAM
Com em sento?
- Cansat i desmotivat.
- Em falta vitalitat.
- Em sento dèbil i feble.
- Tinc poques ganes de fer les tasques diàries.
- Tinc son i al matí quan em llevo estic cansat.

OLIVE
Com em sento?
- Esgotat i sense força física.
- Em costa avançar.
- Sento que em falten reserves per poder arribar a final del dia.
- A cops tinc mals d'esquena i tensió muscular.

( Aprofito per comentar-vos que les que esteu també en la recta final del vostre embraràs,com es el meu cas, Olive es una excel·lent companya de viatge durant els últims mesos. 
Us aportarà tota l'energia necessària per poder suportar tots aquests kg que tant ens pesen els últims dies de la millor manera possible.)


Espero que pogueu carregar les vostres piles i energies, i arribar a la recta final d'aquest 2014 amb les mateixes ganes i il·lusió que el vau iniciar!


Si teniu algun dubte o voleu ampliar informació, podeu enviar-me un mail a: info.terapiesmarionafeliu@gmail.com

Feliç divendres!!!

Fins la propera estona de CEL!

Una abraçada!!!






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada